zaterdag 21 maart 2020

Weekoverzicht quizlet - week 1

De voorbije dagen hebben we regelmatig een quiz gedaan met enkele leerlingen van onze klas.  Superleuk om jullie langs deze kant ook wat dichter bij mij te hebben.  Ik vind het heel raar om zo ver weg van jullie te zijn tijdens een schoolweek...  Hopelijk komt daar snel verandering in, maar als ik professor Van Ranst hoor, zal dat nog niet voor morgen zijn.  In elk geval, tussendoor kreeg ik wat foto's binnen als jullie aan het wachten waren om te quizzen.  Kei tof!  Dat mag je blijven doen! :-)

Ook leerlingen die niet in de whatsappgroep van de klas zitten, mogen een foto doorsturen naar mij: klaramens@tgrafiekje.be  
Op deze manier kan ik jullie volgende week bij het weekoverzicht zetten!

Morgen (zondag) spelen we géén quiz, want dan is het weekend (vandaag ook, maar jullie hadden er zoveel zin in dat ik toch maar paraat stond... hahaha!!!)   Maandag gaat de quiz pas door om 17 uur, want ik sta overdag paraat om mogelijke leerlingen die naar school komen op te vangen.  














Geen opmerkingen:

Een reactie posten