dinsdag 24 maart 2020

Quizlet - 24 maart - 17 uur


Vanaf morgen (woensdag, 25 maart) spelen we nog 2 quizzen per dag: eentje om 10 uur 's ochtends en eentje om 17 uur 's avonds.  Zo hebben we allemaal (ik ook) overdag nog wat tijd om ook eens een (iets langere) wandeling te maken, een langer durend klusje te doen, te genieten van het zonnetje, kleren te sorteren, kasten uit te mesten, garage uit te mesten... (of praat ik nu alleen voor mezelf?  Hahaha...)  

Ik vind het zeer fijn dat jullie zo gedreven zijn om mee te quizzen, maar hier thuis moet ik ook mijn laptop delen met mijn privé-miniklasje. Vandaar deze beslissing.  Ik hoop jullie nog steeds tegen te komen tijdens deze quizsessies en ook de codes worden nog steeds hier gepost op onze blog.  

Je ziet maar of je nog eens meedoet met deze vrijblijvende quizmomenten!  Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten