donderdag 19 maart 2020

Quiztijd om 10 uur

Hallo allemaal! 

Vandaag zou ik heel graag eens iets uitproberen met jullie.  We zitten dan wel ver weg van elkaar, maar misschien kunnen we ook samen quizzen en zo onze leerstof wat inoefenen.  Online is er het programma "Quizlet" en daarmee kunnen we aan de slag.  Ik heb voor jullie (en mij) een quiz klaarstaan waar ik om 10 uur zou mee willen beginnen.  Deze quiz gebeurt in teams.  Ik kan die zelf schudden.  We spelen deze quiz 10 minuten lang.  Dus eigenlijk tot 10 over 10, steeds met andere teams.  (Dat is toch de bedoeling).  Als het lukt, kunnen we dit nog wel eens doen!

Wat moeten jullie nu doen?  Scan de QR code die terugvindt op de blog.  Installeer hiervoor een app om QRcodes te scannen.  Je kan ook surfen naar deze website (www.quizlet.live).  Je moet dan de code ingeven die ik nu al geef.  Deze code wisselt per quiz.  

De code van vandaag is 729 622.  

Indien mogelijk zouden we dit met minstens 4 leerlingen moeten spelen.  Ik ben benieuwd wie ik dadelijk tegenkom online!  

Als het dus lukt, starten we om 10 uur en ronden we af om 10 over 10.  Maar als het langer duurt om te kunnen starten, wacht ik gewoon.  Vandaag is het een testdag! :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten