dinsdag 1 maart 2016

Dit vonden we van de sneeuwklassen (deel 2)

Sneeuwklassen was/is superleuk. Het is echt om nooit meer te vergeten. We lagen samen op de kamer met Fientje, Inez, Kato, Sam en Valérie. Eerst kon ik (Luna) nog  niet skiën maar nu kan ik het wel. Ik (Nona) kon al wel skiën maar ik heb ook nog wel veel bijgeleerd zoals parallelbochten.
Luna, Fientje en ik mochten samen met juf Klaartje  een kaarsje gaan aansteken in de kerk van St. Martin.  Dit deden we voor haar moemoe.  Lieve juf, bedankt!
Als we gingen wandelen hadden we een mooi uitzicht op de bergen. En het rodelen was super leuk en het ging heel snel. Snowtuben was ook heel leuk maar het deed wel pijn.
Wout zijn koord van zijn band zat onder mijn band (Luna) en ik had de koord van Nona vast dus we moesten met drie en dat mocht eigenlijk niet (TE GEVAARLIJK) !
 
Dit was het verhaal van Nona en Luna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten